Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2011 16:05 - Димитър Воев (1965 - 1992)
Автор: stasja Категория: Изкуство   
Прочетен: 6659 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 27.06.2011 10:23


image

Димитър Воев (1965 - 1992)

Малко момиченце

 

Аз съм малко момиченце, което
още учи в пети "Б" клас
и не искам да знам за проблеми,
които вълнуват и вас.
Не сънувам учителки празни,
не целувам момчешки лица,
не дарявам с погледи ласкави
и избягвам да бъда добра.
Аз не мажа по ноктите лакове,
не използувам боя за коса
и не искам да имам приятели,
искам вечно да бъда сама.
В огледалото разглеждам си тялото,
нима ще бъда жена?
От гърдите ми леко повдигнати,
смеят се малки черни зърна.
Не разбирате ли, момчета,
каква е мойта цена!
Тя е ниска за летните плажове
и висока за ваш"те сърца!
По елхите гирлянди окичени
смеят се с празна светлина.
Невъзможно е да се обичаме,
аз съм малка висока скала.

 

 

Тъмна земя

 

Будна ли си през нощта,
когато кошмарите чакат,
с черната си кола
да влязат в твоя паркинг?

Тогава стани
и през прозореца викай.

В тъмна земя
без светлини,
в тъмно море
не търся нежност.

Не вярвам във теб
и в теб не вярвам,
оглеждам се само
в чиста вечност.

Над площад, потънал в срам,
слепи художници рискуват.
Аз вече минах от там
слепи са защото, се срамуват.

Развей черен флаг
на който пише без думи:

Мръсно ми е
в душата ми!

Не искам, не мога, не знам,
не мога, не знам, не искам,
не ми е до вашия срам,
разберете ме, аз не искам!

Не мисля дори,
че някога ще желая.

Тъмно. На тъмно,
на тъмно играя "живот".

Аз имам
моето световъртене
в мен.





Тагове:   Димитър Воев,


Гласувай:
7



1. darcy - Велик
22.06.2011 16:11
цитирай
2. tsenn - това
22.06.2011 16:39
болезнено и романтично, особено вглеждане навътре и към света...
"Нова генерация" - вълнуват и хора, които са били невръстни дечица в апогея на групата!
цитирай
3. stela50 - Поздрави за постинга ...развълнува ме .
22.06.2011 17:01
...Аз завинаги ще съм ловецът на сърца.
Във Вечната любов аз не вярвам.
Вярвам или не, за нея проповядвам.
Истински сърца ще потърся
за да уловя с гордостта си...
Един талант ,един млад живот ...Тъжен спомен .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stasja
Категория: Изкуство
Прочетен: 424042
Постинги: 63
Коментари: 111
Гласове: 3554